Veelgestelde vragen

Bestelmomenten

Bij Kwiek Sport werken we met bestelmomenten. Dit zijn de momenten waarop we de binnengekomen bestellingen verwerken. Per seizoen zijn dit 8 vaste momenten.

De bestelmomenten in het seizoen 2021-2022:

  • Zondag 29 augustus 2021
  • Zondag 19 september 2021
  • Zondag 24 oktober 2021
  • Zondag 12 december 2021
  • Zondag 16 januari 2022
  • Zondag 27 februari 2022

Als we een product nabestellen kan de fabricage- en levertijd oplopen tot ongeveer 4-6 weken. Veel artikelen worden in Italië speciaal gemaakt voor de club. In andere gevallen moeten wij bij binnenkomst nog clublogo’s bedrukken.

Wat is jullie levertijd?

Producten die op voorraad zijn leveren we na het bestelmoment zo snel mogelijk uit. Onze levertijden liggen – vanaf dit bestelmoment – tussen 2-10 werkdagen voor onbedrukte kleding en alles wat direct op voorraad is.

Artikelen die we moeten bijbestellen bij de leverancier, doen er iets langer over: 4 tot 6 weken. De custom artikelen moeten speciaal voor je worden gemaakt, dit kost helaas tijd. We zijn afhankelijk van de leverancier, maar doen er echt alles aan om je bestelling binnen de aangegeven levertijd bij je thuis te hebben. Duurt het toch iets langer? Dan laten we je dat op tijd weten.

Bij een combinatie van verschillende artikelen wachten we met verzenden totdat het laatste artikel binnen is.

Wat is een nabestelling?

Een nabestelling is een product dat bij ons niet direct op voorraad is, waardoor we het moeten (laten) maken. Artikelen die we moeten nabestellen bij de leverancier, doen er hierdoor langer over: dit kan oplopen tot zes weken na het volgende bestelmoment.

Is het artikel dat ik wil bestellen op voorraad?

Per artikel en bijbehorende maten communiceren wij op de product pagina of het artikel nog op voorraad is of dat er nabestelling nodig is. Dit heeft invloed op de levertijd. Zie hiervoor het kopje ‘Wat is jullie levertijd?’

Kan ik clubkleding ook passen voor ik bestel?

Twee keer per jaar is er een mogelijkheid om de clubkleding te komen passen bij je vereniging. Houd hiervoor de website van je club in de gaten. Hier worden pasavonden gecommuniceerd.

Hebben de badpakken en zwembroeken een maattabel?

Op de productpagina van de zwembroeken en badpakken zie je de maattabel. Deze kan je vinden tussen de afbeeldingen van het specifieke artikel. Hier onder staan ze ook afgebeeld:

Welke manieren van verzenden hebben jullie?

We versturen je bestelling via de post en rekenen vanaf €80,- geen verzendkosten.

Hoe kan ik betalen?

Je nieuwe kleding kan je direct bij ons in de webshop betalen met iDeal, creditcard of Paypal. Dit doe je nadat je je kleding hebt besteld op de shop.

Hoe moet ik mijn bestelling retourneren?

Je kan je kleding natuurlijk retourneren als je ergens niet tevreden mee bent Je kan je retour aanmelden via mail@kwieksport.nl. We mailen je dan terug met wat je kan doen om dit terug sturen.

Zodra we de retour verwerkt hebben, betalen we je terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode. Bij iDEAL is dit binnen 5 werkdagen.

Ons team heeft een teamsponsor gevonden, wat nu?

Gaaf! Mail ons even op mail@kwieksport.nl, en we nemen met je door welke uitingen we kunnen regelen voor de sponsor. Vanaf bepaalde aantallen behoort extra korting voor jouw team tot de mogelijkheden.

Zodra we de retour verwerkt hebben, betalen we je terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode. Bij iDEAL is dit binnen 5 werkdagen.